delikatezzan

Alla inlägg under april 2011

Av delikatezzan - 29 april 2011 14:28

Hejsan. Nu är det engkligen fredag, ni ska få se mina miner såhär ser du ut: Fredag: :D Lördag: :) Söndag: :/ Måndag :( exakt så känns det, ellerhur ! men men, imorgon ska man sova med efterlängtade Alice, som man längtar ! vi ska ha en majbrasa på lördagen med hennes familj och kanske vänner. kanske ska sova med Manda idag, kul kul tycker jag :DD men nu kl 15.oo ska jag till Lindesberg för att gå med Jeanette å mormin i en biiiigggggggg blomster affär, kommer bli kul älskar blommor :)),´hörs senare , JUST DE NI SKA FÅ DAGENS LOOKHÄR !!!


 


  Blått/vitt randigt linne, vita tights shorts jeans, ni ser mig i spegelen =) ! ha det bra


 

Av delikatezzan - 28 april 2011 19:12

Hejsan svenjsan ! Idag vare först skola till 2, sen direkt hem. Jag tittade i brevlådan och gissa vad som låg där i ? MIN KLÄNNING *GILLA STARKT* ! Den satt perfekt och jag älskar den ! sen var det direkt in till stan, fanns ju inte ett skit ! men hittade rätt mkt iaf, vitt linne, vita tights, super goohejdräkt  (inne sm sitter ihop med byxor )

Awesome älskar den ! sen köpte jag örhängen ringar rätt stora, sen så köpte jag ett linne som hade blåa ränder på :) Det var min dag, eller just det ! sen gick jag till valla för att träffa saknade Manda, och se på Alices / Majas volleyboll, men den var på parken :( sen åt jag köttbullar sen gick jag in i duschen och nu står jag här , Thihi

! sen blir det läxan och blåsa hår hatar att blåsa hår -.-' , men måste annars går det inte att platta ner röran som det blir om jag inte kan blåsa ;PPP men ha det bra dagen outfit kommer imorgon / senare kanske inte hinner imorgon, men nu ska jag gå ha det super



 

Av delikatezzan - 27 april 2011 18:45

Japp, är super mätt. Fört skola sen följde Alice med mig till gatuköket där köpte vi en pommes låda och delade på, sen en cola *gilla* sen en varsin mjukglass i bägare med nougat sås *Mmmm* Sen gick vi till Storetto där min mamma var hon skulle köpta skor, då fick jag erbjudan att vara med i "Golden Times" Det är som en stor festival, Jay Smith kommer, och Tanja G sen ngn som är tydligen är rätt känd som inte jag känner igen ?, Jaja jag sa iaf ja och ska sjunga ihop 4 låtar :) ÄLSKAR JAY ! :D Ha det gött, Tack för dagen älskade stora syster Alice <333333333333

  

Av delikatezzan - 27 april 2011 09:45

Såhär ser jag ut idag:


 

       


Ett gulligt cream vit färgat linne, vita tights och jeans shorts :)

Snart drar jag till skolan


 

Av delikatezzan - 26 april 2011 20:15

Japp det är jag.. :/




i..

































Denna, hihi. Min skolavslutnings klänning men ska även ha den på disco/fest :D

 


Blev ni lite rädda ;D ?




 


Av delikatezzan - 26 april 2011 20:09

Helluu alla söta läsare   Imorgon är det onsdag och som vanligt är det skola, sen efter skolan är det min saknade & älskade Alice <3 Kul kul :DVill också tillägga vilket underbart   väder vi haft, tummen upp för det !   Hoppas det fortsätter, men hoppas det blir några regn skurar mitt favvo vänder ju :D hare gött ,


    

Av delikatezzan - 26 april 2011 16:33

 


  Ni ser inte hela looken men jag har vita tights med ljusfärgade shorts ett enkelt svart linne och en skjorta som jag knötit, Tummen upp :D




 

Av delikatezzan - 25 april 2011 21:45

Gud vad glad jag blev när jag just såg att jag redan fått 11 besökare på en dag , hihi lite smått glad. Tack så mkt för att ni läser   


 

Presentation


Hej ! Jag är en 13 årig tjej som bor i liten ort kallad Degerfors. Hoppas ni kommer gilla min blogg, komentera gärna :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klaraaa


Ovido - Quiz & Flashcards