delikatezzan

Direktlänk till inlägg 9 juni 2011

Fyller ju snart.. (Nästan..)

Av delikatezzan - 9 juni 2011 14:58

Hej ! HAr varit i skolan idag men är VÄLDIGT förkylt och har jätte ont i halsen ;(

Men jag fyller snart, :D

Så tittar lite på grejjor som man kanske önskar sig.

Önskar mig Löshår i stora mängder :D

Vill ha löshår i storpack så jag får tjockt och fint hår.

Sen önskar jag mig en Kamera :3

Men nu ska jag leta fram en tia, är skyldig Hanna en, eftersom hon klippte av sig håret som jag aldrig trodde hon skulle göra   

Jaja, ska väl knarka halstabletter.. SES <3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av delikatezzan - 6 juli 2011 22:05


Rummet är färdigt, WIHOO ! Det var jätte snyggt tycker jag :) Grått & Vitt + Text = Awesome <3 Nu ska jag chillaa lite och vill säga grattis till Manda som fyller imorgon och Alice som fyller IDAG Grattis till er älskar er ni är mina bästaste bäst...

Av delikatezzan - 5 juli 2011 11:14


Hej.. vaknade halv 7 idag trött JA !! Men jag får ju sova i vardagsrummet för vi gör ju om i mitt rum D; Men men sov en timme för ettagsen. Senare ska jag nog färga håret det blonda går aldrig ur -.- Dark-Brown   Tänkte visa lite bloggar jag följer :...

Av delikatezzan - 4 juli 2011 22:32

Har inte hunnit bloggat för har sovit över hos Linn, men nu ä jag tbx, vi håller på att göra om mitt rum, vitt golv vita väggar förutom en den ska vara grå och så ska det vara en text på den ^^ Bild kommer ha de braa <3 Bilderna ser fulare ut en...

Av delikatezzan - 3 juli 2011 12:09


Hej hej    Såklart målade jag tånaglarna oxå :'''> Dom fick bli i USA & Sbrittanien :)) Men ska snart vara med Hanna, vi skulle typ ka t degernäs.. men inte så mycket sol kanske för det, men men. Vi firade min pappa som fyller, GRATTIISSS !   ...

Av delikatezzan - 3 juli 2011 00:15

Jaa ! Nu har jag äntligen skaffat fram en ny header som jag velat as länge !? Nu har man ork att blogga .. eller ? Kommer inte blogga HELA TIN vill vila å ha det gött p sommar lovet men lite kommer jag att blogga ! Mlade naglarna idag ! Flaggor som...

Presentation


Hej ! Jag är en 13 årig tjej som bor i liten ort kallad Degerfors. Hoppas ni kommer gilla min blogg, komentera gärna :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klaraaa


Ovido - Quiz & Flashcards