delikatezzan

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av delikatezzan - 1 juni 2011 21:23

Hej bloggen, FYYYY på mig, jag lovar att jag ska blogga varje gång jag är innte på datorn, JAG LOOOVAR !!


Men jag har haft lite problem eller vad man kan kalla det.. men jag hoppas att allt är bra nu :)


Jag funderar på att byta till devote ? eller jag vet inte men idag var det storgatan open, var mäster fotograf :D mina tjejor var grymma måste jag säga :)


Och i skolan cyklade vi väster sjön runt, Vi cyklade i en timme, KUL aa lite faktiskt :D Sen hem bara sen storgatan open då. Imorgon ska jag vara med
Manda kul :D


Sen ska jag väl inte göra något på hela veckan antar jag.. alla verkar ha saker att göra.. så får väl sitta hemma :/ Det värsta jag vet D:


Ha det braaa !

Bjussar på bilder :DDD


     


Finns mååånga mer men dom kommer inte upp det dröjer typ 3 min för varje bild (seeeegggt)




Presentation


Hej ! Jag är en 13 årig tjej som bor i liten ort kallad Degerfors. Hoppas ni kommer gilla min blogg, komentera gärna :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klaraaa


Ovido - Quiz & Flashcards