delikatezzan

Direktlänk till inlägg 3 juli 2011

Ny Header , riktigt nöjd !

Av delikatezzan - 3 juli 2011 00:15

Jaa ! Nu har jag äntligen skaffat fram en ny header som jag velat as länge !?

Nu har man ork att blogga .. eller ? Kommer inte blogga HELA TIN vill vila å ha det gött p sommar lovet men lite kommer jag att blogga ! Mlade naglarna idag ! Flaggor som, Island, Storbrittanien, Usa, Norge & Frankrike, här kommer de !



    Så här vart det, riktigt nöjd ! Hejdå <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av delikatezzan - 6 juli 2011 22:05


Rummet är färdigt, WIHOO ! Det var jätte snyggt tycker jag :) Grått & Vitt + Text = Awesome <3 Nu ska jag chillaa lite och vill säga grattis till Manda som fyller imorgon och Alice som fyller IDAG Grattis till er älskar er ni är mina bästaste bäst...

Av delikatezzan - 5 juli 2011 11:14


Hej.. vaknade halv 7 idag trött JA !! Men jag får ju sova i vardagsrummet för vi gör ju om i mitt rum D; Men men sov en timme för ettagsen. Senare ska jag nog färga håret det blonda går aldrig ur -.- Dark-Brown   Tänkte visa lite bloggar jag följer :...

Av delikatezzan - 4 juli 2011 22:32

Har inte hunnit bloggat för har sovit över hos Linn, men nu ä jag tbx, vi håller på att göra om mitt rum, vitt golv vita väggar förutom en den ska vara grå och så ska det vara en text på den ^^ Bild kommer ha de braa <3 Bilderna ser fulare ut en...

Av delikatezzan - 3 juli 2011 12:09


Hej hej    Såklart målade jag tånaglarna oxå :'''> Dom fick bli i USA & Sbrittanien :)) Men ska snart vara med Hanna, vi skulle typ ka t degernäs.. men inte så mycket sol kanske för det, men men. Vi firade min pappa som fyller, GRATTIISSS !   ...

Av delikatezzan - 27 juni 2011 13:20

Hej ! Duschade nyss, så snart ska jag sjunga mina låtar :D KUUL :) Vart 4 stycken säger inte vilka utan det får ni se om ni kommer ;'''> Men som sagt , nu ska jag träna ha det så braaa !           Jag på midsommar    ...

Presentation


Hej ! Jag är en 13 årig tjej som bor i liten ort kallad Degerfors. Hoppas ni kommer gilla min blogg, komentera gärna :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klaraaa


Ovido - Quiz & Flashcards