delikatezzan

Alla inlägg under juni 2011

Av delikatezzan - 9 juni 2011 14:58

Hej ! HAr varit i skolan idag men är VÄLDIGT förkylt och har jätte ont i halsen ;(

Men jag fyller snart, :D

Så tittar lite på grejjor som man kanske önskar sig.

Önskar mig Löshår i stora mängder :D

Vill ha löshår i storpack så jag får tjockt och fint hår.

Sen önskar jag mig en Kamera :3

Men nu ska jag leta fram en tia, är skyldig Hanna en, eftersom hon klippte av sig håret som jag aldrig trodde hon skulle göra   

Jaja, ska väl knarka halstabletter.. SES <3



Av delikatezzan - 8 juni 2011 20:44

AAAHH ! HAR ONT I HALSEN, SNORIG, TRÖTT OCH KÄNNS SOM JAG HAR FEBER SOM BARADEN !

Onsdagar blir deet alltid såhär när jag ska till musiken ..Säkert bara för jag sjunger.. -.-

 

SKa göra lite varm Obo'y som lenar halsen bra ;)

Funderar på en ny bloggdesign !?

Hur ska jag ha det , hjäälp meejj ?


Ska fundera en stund, glöm inte att komentera fina låtar , PUSS ! <3


   Yes, så är det !

Av delikatezzan - 8 juni 2011 20:38

aa, har inte haft direkt lust att blogga, hänt så mycket denna vecka.

Men har duschat och gick ner en stund till 'lven å fiskade en aborre till Maja å Måååns :D Dom följer ALLTID med ner när man går ner.

Imorgon ska jag vara med Aliice :D <3

Fredag ska jag göra en grejj "Hemligt ;)"

Men nu ska jag försöka komma på låtar till golden går inte bra   bhuuu..


Skulle vara valdigt gulligt av er om ni kunde skicka lite låtar som förslag. (Helst lugna gråtfärdiga låtar) Vet inte varför ? Men älskar att sjunga lugnt :D


Ha det bra , Puss :DD<3

Av delikatezzan - 7 juni 2011 15:05

Heej ! Idag hade vi idrottsdag.

Var rätt kul, det började spöregna efter en solig och varm dag !

Tror det gick rätt bra för vår grupp.

Ska hoppa in och ta en dusch

Senare blir det inte så mycket :)

Ska försöka spela lite sims 3 [Geek ? alltiiiidd]


Hare bra!



  Random bild x)

Av delikatezzan - 6 juni 2011 19:53

I fredags fick min katt måns stryk så han är svullen i halva ansiktet och kom inte tillbaka på en dag, sen kom han hem.. sen idag sprang min katt Maja ner till älven för nåraq kom med en båt å dom hade en fiske krok på den då sprang hon på den så hon fick fiske nålen i läppen och genom tassen så min mamma å mormor åkte in till kalrsdads djur sjukhus för klarskoga hade stängt.. så synd om mina djur just nu känner jag.. men, men. Imorgon är det idrottsdag kuul :D


Men nu ska jag vara inne pådatan en stund sen ta fram lite idrottskläder och bestämma låtar till golden    haree <3



 

Av delikatezzan - 6 juni 2011 13:16

Hej jag å Linn skulle precis åka gummibåt, men tror du det gick NEJ, fick in och ta klisterlappar 2 gånger ;ooo


Men Linn ska snart åka föhon ska vara med fille


  så gör hon typ jämt..



 Saknar Amada Buhr & Hanna Eriksson ngt enormt <3


hareee ''


Av delikatezzan - 5 juni 2011 15:53

Japp rubriken säger allt ! Kom hem typ  12.00 sen letade jag efter min katt som hade sprungit bort i en halvtimma sen la jag mig men sen på natten kom lilla bussfröt ;)

Var nyss och badade IGEN. Nu chillar jag och duschade nyss.. måste blåsa håret. HATAR ATT GÖRA DE. Sen blir det göra ordning sig , hareee

Av delikatezzan - 4 juni 2011 13:12

3dje gången min katt väcker mig tidigt på morgonen !


OHHH hon jamar så mycket så det ekar fan..

Men men.. klockan 6 ska min familj till en som fyller då ska jag tydligen hålla en frågesporttävling :E haha, och sjunga. Grilla ska vi oxåå :D


SKriver mer ikväll, haaree <3  


  Tog bara en bild:PP

Presentation


Hej ! Jag är en 13 årig tjej som bor i liten ort kallad Degerfors. Hoppas ni kommer gilla min blogg, komentera gärna :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klaraaa


Ovido - Quiz & Flashcards